Nasıl Yapılır? hakkında faydalı bilgiler veren mucize site. En güzel Yemek Tarifleri ve hayatın Püf Noktaları da cabası.
 

Size çok kolay ve yapımı sadece 15 dakika süren bir tatlı tarifi vermek istiyorum. Akşamları birdenbire ortaya çıkan tatlı krizlerine birebir.

Malzemeler
9 kaşık
9 kaşık şeker
2 yemek kaşığı hindistan cevizi
1 litre
1 paket vanilya
1 yemek kaşığı margarin

sütlü irmik tatlısı Sütlü İrmik Tatlısı Nasıl Yapılır?

İrmik, şeker ve 5 bardak sütü tencereye alıp güzelce karıştırarak pişirelim. Kaynamaya yakın vanilyayı ve margarini ilave edelim. Koyulaşmaya başladıktan sonra ocağın altını kısıp 2 dakika daha kaynatalım ve ocaktan indirelim. Tüm bu aşamalar sırasında sürekli karıştırmaya dikkat edin ki tatlınız dibini tutmasın. Ocaktan indirince hindistan cevizini ekleyip güzelce karıştıralım ve kaselere dökelim. Eğer kaseleri önceden ıslatırsanız, soğuduktan sonra ters çevirerek servis edebilirsiniz. İsterseniz tarçın ya da cevizle süsleyebilirsiniz.
Afiyet olsun.

Bu yazı 25 Ocak 2011 tarihinde tarafından yazılmıştır.
 

50 Yorum Var

  1. serhan diyor ki:

    harika oldu teşekkürler tarifin için:))

  2. turan diyor ki:

    slm ben yaptım cookk güzel oldu

  3. Beyza diyor ki:

    bu tatlı için hep buradan tarif alıyorum herkes beğeniyor…. bu sitenin yemekleri “enfess”
    :)

  4. esmira diyor ki:

    bende pişiricemde 9 kaşık irmikle şekeri yemek kaşıgıylamı olucak yoksa çay kaşığıylamı lütfen yardımcı olurmusunuz bana şimdiden teşekürler

  5. esmira diyor ki:

    bende yaptım çok güzel oldu tarif için teşekürler haziranın 10 da reyhan ablam yegenlerim gelicek memleketen onlarada inşalla bu tatlıdan yaparımm :D

  6. kadiş diyor ki:

    Tariflerinizi okuyor uyguluyorum.Bayagı bir yardımcı oluyorsunuz .tarifler için teşekkürler.ALLAH razı olsun.

  7. Milkiness diyor ki:

    Ben tarife birebir sadik kalarak yaptim ama resmen muhallebiden daha sivi oldu, arkadaslar 1litre sute 10 yemek kasigi irmik coook az kaldi tutmadi, 1 cay fincani kadar irmik kullanmanizi oneririm!

  8. Yesim diyor ki:

    Ben tarife birebir uydum ve gercekten cook guzel oldu yapmak isteyen herkese tavsiye ederim (afiyet olsun):)))tarif icinde tesekkrler

  9. melis kocak diyor ki:

    ‘milkines’ yagı cok fazla atmıssın bellıkı .. bende yaptım ıftar ıcın :) cok guzel oldu .. yagsız yaptım ama verılen tarıften bıraz daha fazla yaptm 13.5 kasık ırmık 1600 lt sut 13.5 da kasık seker attım ve cok hos oldu.. ıkı.bucuk kasıkta hındıstan cevızı doktum..sımdı buzlukta ve cok guzel oldu tadı.. ıftara kadar sogusun dıe attım dondurma olsn dıe dııl yanlıs anlasılmasın lutfen.. :)

  10. melis kocak diyor ki:

    bu arada tarıf ıcınde tesekkurederm :) ukalalık dııldı vala yapmak ıstedıgım ;)

  11. irem sevimli diyor ki:

    bnde yaptım çok güzel oldu ters çevirip dr.otkerin frambuaz-çilek sosunu döktüm..gercekten harika oldu ..tşk

  12. ares eser diyor ki:

    harika tatlar her lezzeti tatmaya bayılıyorum suşi bile harika gurme olmayı bile düşünüyorum

  13. irem sevimli diyor ki:

    her misafir geldiğinde yapıyorum herkes çok begeniyor tabi bende:)

  14. medine diyor ki:

    irmik tatlısı onsada yesek
    tatlı yiyelim tatlı konuşanım desek
    iyi olmamı

  15. bahecan diyor ki:

    hemen denicemm

  16. merve diyor ki:

    ben simdi yaptim cok guzel gorunuyor insalah tadidaguzel olur simdi sogumaya biraktim tskler

  17. Gizem diyor ki:

    teşekkürleer :)

  18. merve diyor ki:

    ben yaptım olmadı9

  19. gamze diyor ki:

    tşkrler çok güzel oldu :))))

  20. kübra diyor ki:

    ay gerçekten çok tşkrler ben yaptım çok lezzetli oldu :))))

  21. ayça diyor ki:

    hindistan cevizi koymak zorundamıyız

  22. hasan diyor ki:

    Valla süper oldu yedikçe yiyorum

  23. bayram diyor ki:

    tadımlık yaptım oldu vallahaaaa

  24. Vildan diyor ki:

    Çok beğendim tavsiye ediyorum herkese… şimdiden afiyet olsun…

  25. arife diyor ki:

    Bende yaptım kıvamı tuttu soğumaya bıraktim inşallah tadı da güzel olmuştur.ama kıvamı tuttuğuna göre tadının da güzel olduğuna inanıyorum tarif için tsk herkes denesin çok kolay….

  26. havin diyor ki:

    şimdi yaptım muthiş oldu ustunede meyveli sos hazırlıyorum tarif super tesekkurler

  27. Hasan diyor ki:

    Tarifi aldık teşekkürler nasılyap.net ailesi, biz biraz daha ölçüleri orantılı bir şekilde arttırarak yapacağız.. 18 Kaşık irmik diye başladık bakalım :) Sonucu da yazarız inşallah kolay gelsin

  28. Hasan diyor ki:

    Gayet başarılı tavsiye ederim pratik ve leziz bir tarif tekrar teşekkürler :)

  29. Kübra diyor ki:

    Tatlıyı yaptım cok lezzetli oldu :) ve herkes cok beğendi teşekkürler :)

  30. elif diyor ki:

    Bende denedim harika oldu çok teşekkürler tarif için hemre çok basit tatlı krizine birebir

  31. Pınaar diyor ki:

    Bennnnn Yaptıııım Çok Güzel Olduuuuuu <3 ve hiç zamanımı almıyooo harika yaa.

  32. kübü diyor ki:

    bnde yapıcam ama kaç kişilik yaa hemen öğrenmem lazım arkadaşlarım geleck

  33. özlem diyor ki:

    ben yeni deneyeceğim bakalım nasıl olcak :)

  34. ilayda diyor ki:

    yapıyomda nnekadar margarin girecek tşkler

  35. fert diyor ki:

    çok güzel

  36. didem diyor ki:

    Ya saçma olacak ama içimde kalmasın. Bende tatlıyı tam anlamıyla
    pişirmeme rağmen biraz sulu oldu. Yanlız 9 kaşık irmik kullanmadm. Bi paket kulandm. Bundan olaßilr mi acaßa

  37. didem diyor ki:

    Bide 9 yemek kaşığı irmik deil mi. Yani çay kaşığı olamaz bence

  38. arzu diyor ki:

    şimdi yaptım çok güzel oldu. herkese tavsiye ederim. yalnız hindistan cevizi yoktu, bende onun yerine 1 adet limon kabuğunu rendeledim. bence böylede çok güzel oldu. denemenizi tavsiye ederim. Teşekkürler.

  39. yusuf diyor ki:

    süüüppppeer

  40. ahsh diyor ki:

    ben suan orucumm ve bekledigim gibi olmadi yani ben beyaz olur diye dusundum ama sari gibi oldu iftarda yiyecegim ama cok kolay bir sey 10 dakikanizi ile almaz

  41. pnr diyor ki:

    muhteşem oldu tam olarak aynı miktar malzeme kullandım, yapımı çok kısa sürüyor ve çok lezzetli oluyor, güzelce süsleyip servis yapınca da iftarlarda ikram edilebilir

  42. okanyılmaz diyor ki:

    anem herzaman yapıyur

  43. pelşin diyor ki:

    çok güzel tadı

  44. eda diyor ki:

    ya bu tariften tam olarak ne kadar çıkıyo 1 tepsi falan mı bi yardımcı olursanız sevinirim akşama misafirim çok da tarife uyayım mı yoksa fazlamı yapim

  45. Naz diyor ki:

    Evet, yapanlardan biri lütfen yardımcı olabilir mi ? Bu tarife göre tam olarak ne kadar çıkıyor ?

  46. sılakader diyor ki:

    şimdi yapmayı deneyeçeğim güzel olursa not düşerim artık:d

  47. sevda diyor ki:

    9 kaşık irmiğe 1 litre süt çok değil mi?

  48. yıldız diyor ki:

    MANYAK OLDU HERKEZ YİYO ŞİMDİDEN BİTTİ BANA KALMAMIŞ ANNEME SÖYLEDİM YİNE YAPSIN
    :d :d

  49. benay diyor ki:

    merhaba sadece kendim için çok az bir irmik tatlısı yapmak istiyorum.malzemelerin hepsini yarı yarıya kulansam sıkıntı olurmu?

  50. Doğukan diyor ki:

    Çok güzel oldu teşekkürler ^^

Yorum Yapın:


 
 

Sponsorlu Bağlantılar

ARAMA

En Çok Okunanlar

Gizlilik Politikası  |  İletişim | İstek | Reklam | Şikayet  |