Nasıl Yapılır? hakkında faydalı bilgiler veren mucize site. En güzel Yemek Tarifleri ve hayatın Püf Noktaları da cabası.
 

Zaman zaman insanın hiçbir şeyden zevk alamadığı, hiçbir faaliyette bulunmak istemediği, hayatın güzel yönlerini göremediği, can sıkıntılı zamanları olur. Böyle anlarda büyük bir bunalıma düşeriz, eğer bu durumdan kurtulamazsak ruh sağlığımız tehlikeye girebilir. Bunu önlemek için hayattaki ufak detayları yakalamayı bilmemiz gerekir.

bunalim 200x300 Can Sıkıntısını Gidermek İçin Ne Yapılır?

İlk önce kendimizi tanımalıyız. Nelerden hoşlanıyoruz, bizi mutlu edecek şeyler neler, sorularına cevaplar bulmalıyız. Daha sonra bizi sıkıntıya ya da bunalıma sokan bu şeyleri hayatımızdan uzaklaştırmaya çalışmalıyız. Kendimize yeni hobiler edinmeli sosyal bir insan olma yolunda adım atmalıyız. Çağımızda artık sosyalleşme daha çok sanal dünya ile sağlanıyor. Okul, iş vs gibi arkadaşlıkların yanında artık internetten edindiğimiz arkadaş sayımız da bir hayli fazla. Tabi internetten arkadaş nasıl bulunur, nelere dikkat edilmelidir, bunları da gözardı etmemelisiniz. Bununla ilgili buradaki yazımızı da okuyabilirsiniz. Sanal dünyadaki arkadaşlıklarından faydalanabilirsiniz, ama sizi iyi yönde geliştirecek olmasına dikkat edin. Yazı yazmayı deneyin. Aklınıza gelen şeyleri, sıkıntılarınızı, sevinçlerinizi yazabilirsiniz. Ve hatta bunlarla ilgili bir kişisel blog sahibi de olabilirsiniz. Ben düşündüklerimi ve hissettiklerimi yayınlamam diyorsanız, kendinize saklayabilirsiniz elbette ancak şöyle bir gerçek vardır ki; yazmak insanı her zaman rahatlatır. Sanki en yakın dostunuzla konuşur gibi, içinizi dökebilirsiniz.
Fotoğraf çekmeyi öğrenebilirsiniz yada bu yolda kendinizi geliştirebilirsiniz. , doğa yürüyüşlerine katılmak da sizin için hem geliştirici hem de güzel dostluklar oluşturmanıza yardımcı olabilir.

Bütün bunların yanında en önemlisi, kendi değerinizin farkında olmanız gerekir. Hayatın boşluğuna düşerek herşeyden vazgeçmek yerine, kendinize güvenerek, ilk önce kendiniz için çabalamanız gerektiğinin bilincinde olmalısınız.

Bu yazı 14 Mayıs 2009 tarihinde tarafından yazılmıştır.
 

187 Yorum Var

  1. sezer diyor ki:

    çok sıkıcı bir hayat

  2. Nur Sultan diyor ki:

    Bunları okurken içim rahatladı.Tşk :D

  3. offff diyor ki:

    okumaya üşendim ne yazıyo :/

  4. yamur diyor ki:

    sıkıntıdan nerdeyse ağlıcam

  5. yamur diyor ki:

    sıkıntıdan ağlıcam arkadaşlar nr yapmalıyım bu sıkıntı hergün üstümde var ?

  6. ahmet ve aşkı diyor ki:

    ben halaa sıkılıyorummmmmmmmm :( :( :( :( :( :(

  7. ateşli geceler diyor ki:

    ben biri ile gece yaşayınca geçiyo rerkeklere tavsiye

  8. yakup diyor ki:

    oruç tutup sıkılmak çokkk sıkıcı

  9. Yılmaz diyor ki:

    Çok İyi Bir Yazı Olmuş Araya Küfürde Koyabilirsiniz

  10. anan za diyor ki:

    parapsikolojiyle uğraşın güvenin kendinize

  11. zeynep diyor ki:

    valla okudum ve bi pok anlamamış bulunmaktayım. içimimizdeki sıkıntıyı atın diolar amk atsak zaten sıkıntı kalmaz bunu yazan kim ya :D:D:D:D:D

  12. sss diyor ki:

    la zaten canım sıkın bide şu koca yazıyı okucam tamamen sıkılcam mk. :)

  13. sss diyor ki:

    Burayı Sohbet alanına çevircem öle sıkıntı geçicek :D 20 ağustos 2013 Salı Günü Burda olcam bakalım kimler olcak :D

  14. slymn diyor ki:

    Sizi mutlu edecek şeyler yapın diyor. Yapabilsek zaten bunu okumamiza gerek yoktu. Benim asıl sorunum beni mutlu edecek şeyleri nasıl yapacağımı bilmememdir….

  15. ömrüm naz diyor ki:

    Okudum dahada sıkıldım mk çözüm yöntemi söyleyin mutlu edin kendinizi diyo amk mutlu olsak canımız sıkılmazdı :D Bunu yazanın ecdanını :D

  16. Maarif diyor ki:

    Biraz daha seviyeli yorumlar yazılabilir di.

  17. Mücahit diyor ki:

    lan cnm skılıyoo

  18. benay diyor ki:

    okulda,evde,mahallede ne yaparsam canim sıkılıyor

  19. melis diyor ki:

    sıkılıyorum, çıkıp gezmek istiyorum ama annem izin vermiyor off

  20. ooooooooooooooofffffffff diyor ki:

    ben denedim ama hala canım sıkılıyo ne yapmalıyım söyleyin lütfen

  21. ilyas diyor ki:

    benim işlerim rasgitmiyor canım çok sıkılıyur neyapacağımı bilmiyorum çok üzülüyorum etrafımdakilere ancak zarar veriyorum

  22. Can Sıkıntısı diyor ki:

    Allah’ım yaaa çok canı sıkılıyor. Resim çizmeyi çok seviyorum. Müzik çalmayı da. Hatta flüt, org ve melodika ile bağlantı kurabiliyorum. Ama yine de canım sıkılıyor. Yukarıda yazan şeyi okudum uzun olduğu için daha daha canım sıkılmaya başladı. Mutlu olduğum eyleri yapsam canım sıkılmazdı herhalde değil mi? :) :) :) :( :( :(

  23. ahmet diyor ki:

    arkadaş can sıkıntısına iyi gelen adrenalin telefonu çince yapıp tekrar türkçeye çevirmektir :D

  24. genco diyor ki:

    ben ewli 1 erkek çocuk babsıyım aklıma intihardan başka bişey gelmiyor hemde yıllardır 29 yaşındayım ve bugün yaşıma bastım amahayatta ne yaparsam yapayım mutlu olamıyorum

  25. genco diyor ki:

    bi fikri düşüncesi olan varsa nolur söylesin bana ben ne yapmalıyım nerde yanlış yaptım ben allahım

  26. gülsüm diyor ki:

    çok sıkılıyorum hepsini uyguladım ama fayda etmiyor :/ :/ :/ :/

  27. Orhan diyor ki:

    Kalpler ancak Allah’ı zikretmekle huzur bulur (Rad 28)bugün var yarın yokuz insan Allah’ı tanımamazsa bılmezse huzur bulamaz ( Kimsenin arayıpta bulamadığı huzuru bulacak degılız abdest alır huzurda egılırız..

  28. akıllı diyor ki:

    çok malca yorumlar yazmayın LÜTFEN!!!

  29. tcc diyor ki:

    beni sıkıntıya sokan şey okul onu nasıl uzaklaştısim :) allahalla

  30. eda diyor ki:

    gerçektende çok sıkıcı yaaaaa ağlamak istiyorum o kadar üşendim ki okuyamadım bileeeeee :(

  31. utangaç kız diyor ki:

    off gidin namaz kılın Kuran okuyun geçer-

  32. Duyqu diyor ki:

    Millet trbe qirmiş yav allah yardım etsin :D

  33. alew diyor ki:

    sıkıntıdan patlıycam elim ayağam birbirine giricek resmen (AĞLIYORUM)

  34. alew diyor ki:

    (AĞLIYORUM RESMEN )

  35. ramazan diyor ki:

    git kantır – gta – subway – oyna

  36. Hayal_Perest diyor ki:

    Allahım ya arkadaşlar cani sikildiği için sağlayanlar varmış yine onlar iyi can sıkıntısı ole de geçer. Ya ben usendigimden onu bile yapmıyorum gece gece hangi insan sıkılır ki ? -_-

  37. şule diyor ki:

    ben hayatımda böyle sıkılmamıştım ve şu anda ağlıyorum harbiden içime bi kaaranlık çöktü Yüce Rabbim hepimize yardım etsin arkadaşlarr .s.s

Yorum Yapın:


 
 

Sponsorlu Bağlantılar

ARAMA

En Çok Okunanlar

Gizlilik Politikası  |  İletişim | İstek | Reklam | Şikayet  |